مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 10:302022-12-27سياسي

جان فدا| اشک های مرد ژولیده و خوش قلبی سردار دل ها


فرزند شهید سید جواد حسینی با ذکر خاطره ای از سردار شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم وقتی اشک های مرد ژولیده زباله گرد را دید و درددل هایش را شنید او را سوار ماشین کرد تا خودش مراحل دوا و درمانش را پیگیری کند.

- خبرگزاری فارس_کرمان؛ مهسا حقانیت: سید منصور حسینی فرزند شهید سید جواد حسینی که حاج قاسم به او لقب سجاد لشکر 41 ثارالله را داده بود، در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه روحیه مردم داری شهید سردار سلیمانی برای من شیرین بود، به ذکر خاطره ای پرداخت و ادامه داد: بعد از جلسه ای که خدمت حاج قاسم بودیم، تعدادی از دوستان دور ایشان جمع شده بودند و من هم با سردار کار شخصی داشتم، گفتم اگر فرصتی باشد می خواهم با شما صحبت کنم.

حسینی بیان داشت: همان موقع که اطراف ایشان شلوغ بود، از پیاده رو یک مرد ژولیده که روی دوشش گونی پر از آشغال بود، از ما سوال کرد این بنده خدا کیست و گفتیم، حاج قاسم ، خیلی ذوق زده شد و اشکش درآمد و با همین حالت آمد تا با حاج قاسم صحبت کند.

وی افزود: با توجه به شرایط نامناسبی که این فرد داشت، دوستانی که برای حفاظت از حاج قاسم آنجا بودند، نمی خواستند او نزدیک شود.

فرزند شهید حسینی ابراز داشت: صدای گریه مرد ژولیده بالا رفت و از راه دور با حاج قاسم صحبت می کرد، ایشان وقتی متوجه حضور این فرد شد، گفت بگذارید، بیاید نزدیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| اشک های مرد ژولیده و خوش قلبی سردار دل ها

جان فدا| اشک های مرد ژولیده و خوش قلبی سردار دل ها